O nás
Katalog - v levé části stránky se nachází seznam kategorií a podkategorií. Vyberte si Vámi požadovanou kategorii a klikněte na její název. Přejdete na stránku kategorie, kde je vypsán seznam produktů nebo podkategorií. Pro detailní popis produktu klikněte na:
Nemůžete najít Vámi požadovaný produkt? V tom případě použijte:
Produkt vložíte do košíku pomocí tlačítka „přidat do košíku“. Po vložení zboží do košíku Vás systém automaticky přesměruje do košíku.
V "Košíku" můžete změnit počet objednaných výrobků (automaticky 1ks), nebo je odebrat z košíku křížkem u jednotlivých výrobků. Tlačítkem "pokračovat v nákupu" se vrátíte zpět do katalogu výrobků.
Zboží můžete objednat i telefonicky na naší infolince, kde po případné konzultaci s Vámi vše potřebné vyřídí náš pracovník
Ceny materiálů, které jsou uvedeny v našem e-shopu, jsou platné při vlastním odběru z kteréhokoliv smluvního skladu v ČR. Případně Vám můžeme sjednat dopravu, a to dvěma způsoby:
a) zakázková doprava - cena je odvislá od ujetých km, počítá se cesta tam i zpět. Ceny jsou závislé na typu auta. Auto bez hydraulické ruky = 30 kč/km vč.dph, auto s hydraulickou rukou = 35 kč/km vč.DPH. Příkladem-vzdálenost stavby od skladu 9 km, tedy 18x 30 kč = 540 kč vč.DPH.
Pozn. Autem s hydraulickou rukou se přepravují materiály při paletovém odběru-tedy cihly, střešní tašky, větší množství OSB desek apod.
b) osobní domluva zákazníka se zaměstnanci skladu - tato varianta pro Vás může být cenově výhodnější. Tento způsob dopravy si jako zákaník domlouváte přímo ve Vámi vybraném skladě. Tímto způsobem je možné si domluvit dopravu v takovém termínu, kdy Vaším směrem budou zavážet více zákazníkům a cena dopravy se rozpočítá mezi těchto více zákazníků. Tento způsob je cenově výhodnější, ovšem termínově nejistý. Je tedy vhodný spíše v případě, že chcete ušetřit a příliš nespěcháte.
Po vyplnění a odeslání Vaší objednávky nejdříve zjišťujeme skladovou dostupnost Vámi objednaného materiálu z nejbližšího,nebo Vámi požadovaného skladu. Poté Vás co nejdříve kontaktujeme (nejlépe telefonicky) a domluvíme se s Vámi na termínu dodání, způsobu a ceně dopravy apod. V případě nedostupnosti nebo nevyhovujícího termínu dodání Vámi požadovaného materiálu Vám nabídneme alternativní produkt se stejnými nebo srovnatelnými parametry a vlastnostmi. V případě, že se dohodnete s naším pracovníkem na jakýchkoliv změnách, tyto provedeme samozřejmě za Vás, nebudete s tímto mít žádné další starosti.
Po upřesnění a ujasnění vše výše uvedeného Vám mailem pošleme zálohovou fakturu, kde jsou uvedeny všechny údaje k platbě. V této faktuře máte v poznámce uveden i dohodnutý termín dodání. Po zaplacení této faktury Vám pošleme mailem „poukaz k odběru“, ve kterém jsou uvedeny všechny potřebné údaje k vyzvednutí materiálu, včetně kontaktu na Vámi vybraný sklad, tedy adresa, telefonní číslo, otevírací doba. V Brně je možné provést platbu i hotově u nás v kanceláři na Táborské 93 a v sídle firmy Jasenice č.p. 81 (viz kontakty). Při zaplacení obdržíte vytištěný poukaz k odběru, se kterým ihned můžete jet pro materiál do skladu.
V případě sjednané dopravy budete samozřejmě kontaktováni předem zaměstnancem skladu,ze kterého Vám zboží povezou, k domluvě termínu dodání.
Po vlastním odběru materiálu ze skladu, nebo po převzetí materiálu dopravní službou, obdržíte poštou cca do 14 dnů koncovou „papírovou“ fakturu-daňový doklad.